Blog

  • Cykl „Pięć najczęściej występujących haczyków w umowach na pozycjonowanie”.

    Jak w przypadku każdej umowy należy się dokładnie zapoznać jej treścią przed jej podpisaniem. Przedstawię wam 5 haczyków, jakie wykorzystują w swoich umowach niektóre firmy z branży SEO.
     
    Jeśli jesteś zainteresowany pozycjonowaniem swojej strony internetowej, dowiedz się, na co zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy z firmą oferującą usługi SEO.
     
    Nie daj się naciągnąć. Czytaj dokładnie umowę i jasno ustal jej warunki.
     
     
     
    1. Kary umowne
     
     
    Pierwszym haczykiem stosowanym przez firmy są wysokie kary umowne.
     
    Podpisując umowę z nową firmą upewnij się, że nie ma w niej zawartych kar umownych.
     
    Należy być przezornym. Przykładowo, co zrobisz, jeżeli współpraca nie będzie przynosiła oczekiwanych efektów? Oczywiście, będziesz chciał zerwać umowę.
     
    I tutaj pojawia się zapora w postaci haczyka kar umownych. Będziesz miał do wyboru albo natychmiastowe zerwanie umowy i zapłacenie kary, albo żmudne czekanie do końca okresu ważności umowy z firmą, której praca nie przynosi oczekiwanych rezultatów.
     
    Często w umowach można znaleźć zapis, który zobowiązuje klienta do poniesienia dodatkowych kosztów w momencie zerwania umowy przed zakończeniem jej ważności.
     
    Firmy świadczące usługi pozycjonowania zastrzegają sobie prawo do odszkodowania nawet  w wysokości 80 % pozostałej wartości umowy.
     
    Bywają także firmy, które żądają nawet wielokrotności tej kwoty.
     
     


Na te i inne pytania
znajdziesz odpowiedzi w naszym dziale:

Świadomy klient  

ZDOBYLIŚMY ZAUFANIE